Iskoklánk 2016-2023 közötti időben vett részt az Erasmus+ programban. Ennek az első 7 évnek az összítése, gazdag és színes listája látható az alábbiakban. Összesen 33 tanár, 128 alkalommal vett rész kiülönböző tanári kurzusokon, ill. 64 tanuói mobilitáson. A program vezetője Kovács Alida tanárnő, Erasmus-koordinátor.
Az összesítést 2023. április 14-én tettük közzé.
Projektévek száma |
Elnyert támogatás összege |
Munkatársi mobilitások száma |
Tanulói mobilitások száma |
Részvevő munkatársak száma |
Kurzusok száma
|
Országok száma |
7 projektév |
342.606 € |
128 |
64 |
33 |
kb. 70 |
17 |
|
Projektév |
Projekt címe
|
Mobilitás száma |
Támogatás |
Résztvevő
|
Kurzus címe |
Kurzus helyszíne |
1. |
2016 |
A Pannonhalmi Bencés Gimnázium versenyképességének és oktatási minőségének javítása a külföldi pedagógus továbbképzéseken való részvételeken és a testvériskolai kapcsolatokon keresztül
|
11 |
27.316 € |
Bakiné Farkas Ilona |
Intensive Language Training |
UK, Scarborough |
Barcza István |
Work as a Means for Enhancing Productivity |
Spanyolo., Barcelona |
|||||
Borián Elréd |
Fluency & English Language Development |
Málta, St. Julian |
|||||
Hartyándi Mátyás |
Drama in Education – Holistic Approach to Teaching with Drama Techniques
|
Horváto., Split |
|||||
Klimas Marcel |
CLIL History |
UK, Cheltenham |
|||||
Kovács Alida |
Bringing British Culture to Life |
UK, Cambridge |
|||||
Lesták András |
Super-Intensivkurs Deutsch |
Ausztria, Bécs |
|||||
Szalai Zsolt |
General Spanish Course |
Spanyolo., Madrid |
|||||
Tamás Magdolna |
Emotional Intelligence |
Limassol Cyprus |
|||||
Török Júlia |
EnglishLanguage and Methodology |
UK, Edinburgh |
|||||
Villányi Rita
|
Master Class per insegnanti |
Olaszo, Firenze |
|||||
2. |
2017 |
A Pannonhalmi Bencés Gimnázium kompetenciafejlesztő oktatói-nevelői munkájának bővítése a nemzetközi pedagógus továbbképzéseken elsajátított tanítási technikák intézményi szintű kiterjesztésével
|
7 |
16 179 € |
BARCZA ISTVÁN |
CLIL Courses for Secondary Teachers (Science, Maths) |
Cheltenham Egyesült Kir.
|
BOROS NOÉMI |
Creative Teaching in the Secondary/Adult Classroom |
OXFORD Egyesült Kir.
|
|||||
HARTYÁNDI MÁTYÁS |
Interactive Teaching – Using Educational Games and New Technology in order to enhance learners’ motivation |
OSLO NORVÉGIA
|
|||||
KOMÁLOVICS ZOLTÁN |
Active art: Understanding and enjoying art in the classroom |
FIRENZE OLASZO.
|
|||||
KOVÁCS ALIDA |
Creative Methodology for Teachers |
EXETER Egyesült Kir.
|
|||||
MÁRTON TESTVÉR
|
Designing Inclusive Educational Environments |
DUBROVNIK HORVÁTO.
|
|||||
TAMÁS BALÁZSNÉ |
Intensive English Language Training |
SCARBOROUGH Egyesült Kir.
|
|||||
3. |
2018 |
A 21. század kihívásaira válaszolni képes tanulók kompetenciafejlesztése a projektalapú tanítási technika és a kollaboratív együttműködési munkaforma intézményi szintű alkalmazásával tananyagfejlesztésen keresztül
|
20 |
45 344 € |
Barcza István |
PROJECT BASED LEARNING (PBL) |
Berlin, NÉMETORSZÁG |
Boros Noémi |
Cours pour Professeurs de FLE |
Nizza, FRANCIAORSZÁG |
|||||
Csertán Judit |
The English Language Course |
Canterbury, EGYESÜLT KIR. |
|||||
Gloria Bellesi |
“Literature and Drama in Language Teaching with David Farmer |
Norwich, EGYESÜLT KIRÁLYSÁG |
|||||
Kovács Alida |
NLP and coaching in English lessons |
Canterbury, EGYESÜLT KIR. |
|||||
Hartyándi Mátyás |
Professional Orientation in Education |
Koppenhága, DÁNIA |
|||||
Szalai Zsolt |
Curso práctico NO-NATIVOS de español como lengua extranjera – Niveles C1/C2 |
Granada, SPANYOLORSZÁG |
|||||
Tamás Balázsné |
CLIL – Content and Language Integrated Learning –Practical methodology for teachers who teach Sience or Maths or Technical subjects „bilingually” in English at secondary level |
Cheltenham Egyesült Kir.
|
|||||
Németh Tamás |
Language Update for Teachers |
Canterbury, EGYESÜLT KIR. |
|||||
Szabó Zoltán Attila |
„Classroom Management and solutions” |
Nafplio, Görögország |
|||||
Takátsi-Horváth Bence |
Spanyol nyelvtanfolyam |
Granada, SPANYOLORSZÁG |
|||||
Vavrovics Máté |
COURSE REFERENCE TR 1 Intensive General English |
Brighton , EGYESÜLT KIR. |
|||||
Bakiné Farka Ilona |
Angol nyelvtanfolyam |
Oxford, EGYESÜLT KIR. |
|||||
Komálovics Zoltán |
Modernism and avant-garde: revealing contemporary art in Barcelona |
Barcelona, SPANYOLO. |
|||||
HARTYÁNDI MÁTYÁS |
szakmai iskolai látogatás |
Aalborg, DÁNIA |
|||||
KOVÁCS ALIDA |
szakmai iskolai látogatás |
Aalborg, DÁNIA |
|||||
ONTKO HENRIK OSB |
szakmai iskolai látogatás |
Aalborg, DÁNIA |
|||||
TÖRÖK JÚLIA |
szakmai iskolai látogatás |
Aalborg, DÁNIA |
|||||
KLIMAS MARCEL |
szakmai iskolai látogatás |
Lugo, SPANYOLORSZÁG |
|||||
TAKÁTSI-HORVÁTH BENCE |
szakmai iskolai látogatás |
Lugo, SPANYOLORSZÁG |
|||||
4. |
2019 |
A tanulók élethosszig tartó tanulásához szükséges kulcskompetenciák fejlesztése a tanárok élménypedagógia alapú oktatási módszereinek elsajátításán, alkalmazásán és hatékony intézményi megosztásán keresztül
|
21 |
47 091 € |
KLIMAS Marcel |
Classroom Management in diverse classrooms: facing upcoming challenges |
Athén, GörögoRSZÁG |
MAJOR Ivett |
British Life, Language and Culture |
Canterbury (UK) |
|||||
BELLESI Gloria |
Motivating Learning With Digital Technologies |
Exeter (UK) |
|||||
CSERTÁN Judit |
English for Effective Communication
|
Oxford (UK) |
|||||
VAVROVICS Máté |
Educating for the 21st Century – re-imagining our schools for our children’s future |
Dublin, ÍRORSZÁG |
|||||
SCHILDE René |
Sprache, Landeskunde und kulturelles Lernen |
Drezda, Németország |
|||||
HARTYÁNDI Mátyás |
Teaching Cinema in the Classroom and Beyond |
Lisszabon, Portugália |
|||||
BARCZA István |
Using Technology in the classroom |
Split, Horvátország |
|||||
NÉMETH Tamás |
Empowerment in ICT Skills – Making Use of Technology Tools |
Málta |
|||||
BOROS Noémi |
Teaching Exam Classes
|
Cambridge, UK |
|||||
KOMÁLOVICS Zoltán |
Happy school
|
Barcelona, Spanyolország |
|||||
ROCHLITZ Kyra |
Intensive English Language Training for Teachers |
Scarborough, UK |
|||||
KOVÁCS Alida |
New Technology in practice |
Dublin, ÍRORSZÁG |
|||||
SZABÓ Zoltán |
Health and Emotional Education: Creating a positive and effective climate among learners |
Limassol, Ciprus |
|||||
BOKROS Márk |
Effective teaching with Digital Technology |
Cardiff, UK |
|||||
VILLÁNYI Rita |
Italian Language and Culture for Educators |
Firenze, Olaszország |
|||||
KOVÁCS Alida |
Assessment for learning: Creative and diverse assessment methods for education for the 21st century |
Rejkjavik, Izland |
|||||
HARTYÁNDI Mátyás |
Oktatási szerepjáték konferencia látogatás és előadás |
Helsinki, Finnország |
|||||
JUHÁSZ-LACZIK Albin OSB |
szakmai iskolai látogatás |
Melk, Ausztria
|
|||||
KOVÁCS Alida |
szakmai iskolai látogatás |
Melk, Ausztria |
|||||
FALLENBÜCHEL Ilona |
szakmai iskolai látogatás |
Melk, Ausztria |
|||||
5. |
2020 |
A tanulói sokszínűség eredményes kezelése 21. századi pedagógiai eszközökkel az egyenlő esélyek megteremtéséért
|
24 |
47.824 € |
ROCHLITZ Kyra |
General English |
Málta |
LÁSZLÓ Zoltán |
Fluency and English Language Development |
Málta |
|||||
BORIÁN Elréd |
Methodology and Language Development |
Dublin , Írország |
|||||
NÉMETH Tamás |
Technology in the classroom and Enhanced English Skills |
Edinburgh, Skócia |
|||||
RÁCZ Gergő
|
Technology And Media In Education |
Azúri szigetek, Portugália |
|||||
BOROS Noémi |
«French as a Foreign Language» teacher refresher course |
Biarritz, Franciaország |
|||||
DÖRNYEI Zsuzsanna |
Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real! |
Firenze,Olaszország |
|||||
KOMÁLOVICS Zoltán |
English Language Development forTeachers & Staff |
Málta |
|||||
|
Burn-out Prozesse |
Rovinj, Horvátország |
|||||
SZABÓ Zoltán
|
Intelligent Assessment and Evaluation |
Tenerif, Spanyolország |
|||||
CZAKÓ Tiborné
|
Language and Methodology (German) |
Lindau, Németország |
|||||
BARCZA István |
Going Digital in an Innovative Classroom |
Prága, Csehország |
|||||
KLIMAS Marcel
|
Boost Your ICT Skills- Technology in the Classroom |
St. Julian, Málta |
|||||
DOBSZAY Balázs |
Life in Britain Bringing Culture to the Classroom |
London, Egyesült Kir. |
|||||
FARKAS Levente
|
Take the Best Teacher out of Yourself |
Barcelona, Spanyolo. |
|||||
KOVÁCS Alida
|
szakmai iskolai látogatás |
Menntaskóli Borgarfjarðar, Borgarnes (IZLAND) |
|||||
TÖRÖK Júlia
|
szakmai iskolai látogatás |
Menntaskóli Borgarfjarðar, Borgarnes (IZLAND) |
|||||
ONTKO Henrik |
szakmai iskolai látogatás |
Menntaskóli Borgarfjarðar, Borgarnes (IZLAND) |
|||||
TÖRÖK Loránd
|
szakmai iskolai látogatás |
Menntaskóli Borgarfjarðar, Borgarnes (IZLAND) |
|||||
JUHÁSZ-LACZIK Albin
|
szakmai iskolai látogatás |
Schottengymnasium, Bécs (Ausztria) |
|||||
DEJCSICS Konrád
|
szakmai iskolai látogatás |
Schottengymnasium, Bécs (Ausztria) |
|||||
JURINKA Szilveszter
|
szakmai iskolai látogatás |
Schottengymnasium, Bécs (Ausztria) |
|||||
ONTKO Henrik
|
szakmai iskolai látogatás |
Schottengymnasium, Bécs (Ausztria) |
|||||
DEJCSICS Konrád
|
szakmai iskolai látogatás |
Stiftsgymnasium Melk, Ausztria |
|||||
6. |
2021 |
AKKRED. 1. év |
|
158.852€ |
1. SZABÓ MÁRTON OSB |
Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better Students |
Nizza, Franciaország |
2. BORIÁN ELRÉD OSB |
Erasmus Training Language then Using Technology in the Classroom |
Dublin, Írország |
|||||
3. ROCHLITZ KYRA |
Mindfulness |
Spanyolország |
|||||
4. KOMÁLOVICS Zoltán |
Understanding and Enjoying Art in the Classroom and Beyond |
Róma, Olaszország |
|||||
5. ANASTASIA SHIKHALEVA |
Take the Best Teacher out of Yourself |
Barcelona, Spanyolo. |
|||||
6. SZÁNTAI MÓNIKA |
Varázsold elő tanítványodból a talentumot – Komplex 3+T program |
Rovinj, Horvátország |
|||||
7. KLIMAS MARCEL |
Cultural Heritage Education: Ancient Greece as a Case Study |
Athén, Görögország |
|||||
8. RÁCZ GERGŐ |
Mindfulness and meditation 2022 |
Rejkjavik, Izland |
|||||
9. BOKROS MÁRK OSB |
Mindfulness and meditation 2022 |
Rejkjavik, Izland |
|||||
10. BARCZA ISTVÁN |
The Secret of Finnish Education: Phenomenon-Based Learning |
Helsinki, Finnország |
|||||
11. SZALAI ZSOLT |
Team Building for School: Play and Fun, Building Educators’ Communities |
Spanyolo. Barcelona |
|||||
12. PÁLFY JÁNOS |
English Language Development |
Málta |
|||||
13. LENDVAI ZOLTÁN |
English Language Development |
Málta |
|||||
14. LÁSZLÓ ZOLTÁN |
General English |
Málta |
|||||
15. HORVÁTH TAMÁS |
General English |
Málta |
|||||
16. SZŰCSNÉ VILLÁNYI RITA |
Olasz középiskola szakmai látogatás job shadowing |
Olaszország Liceo Scientifico Statale „Gramsci”, Ivrea |
|||||
17. DÖRNYEI ZSUZSANNA |
Olasz középiskola szakmai látogatás job shadowing |
Olaszország Liceo Scientifico Statale „Gramsci”, Ivrea |
|||||
18. GÉRECZ BALÁZS IMRE OSB |
Olasz középiskola szakmai látogatás job shadowing |
Liceo Scientifico Statale „Gramsci”, Ivrea |
|||||
19. SISKA GÁBOR KRIZOSZTOM |
Olasz középiskola szakmai látogatás job shadowing |
Olaszország Liceo Scientifico Statale „Gramsci”, Ivrea |
|||||
20. JUHÁSZ-LACZIK TAMÁS LÁSZLÓ |
Segítő Mária Római Katolikus Gimnázium iskolai szakmai látogatás |
Románia, Csíkszereda |
|||||
21. KOMÁLOVICS ZOLTÁN |
Segítő Mária Római Katolikus Gimnázium iskolai szakmai látogatás |
Románia, Csíkszereda |
|||||
22. ONTKO HENRIK |
Segítő Mária Római Katolikus Gimnázium iskolai szakmai látogatás |
Románia, Csíkszereda |
|||||
23. FARKAS LEVENTE |
English Language Development for teachers & staff working in education: B1/B2 level of English |
Málta |
|||||
24. ANASTASIA SHIKHALEVA |
Engaging Learners Course |
Málta |
|||||
25. SZÁNTAI MÓNIKA |
Communication, Emotion and the Silent Intermediate Tone
|
Bécs, Ausztria |
|||||
26. HARTYANDI MÁTYÁS |
Konferencia részvétel |
Koppenhága, Dánia |
|||||
27. JUHÁSZ-LACZIK TAMÁS LÁSZLÓ |
ICT Tools for Teaching and Learning |
Limassol, Ciprus |
|||||
28. BIRISZLÓ BENCE |
Learn in Museums |
Anatol, Törölország |
|||||
29. SZABÓ ZOLTÁN ATTILA |
Quick and Fun Formative Assessment Techniques, |
Split, Horvátország |
|||||
6 szakértő fogadása |
szakértő fogadás , szakmai konzultáció |
Románia, Csíkszereda |
|||||
30. KOVÁCS ALIDA |
előkészítő látogatás Schottengymnasium |
Bécs, Ausztria |
|||||
31. JUHÁSZ-LACZIK TAMÁS LÁSZLÓ |
előkészítő látogatás Schottengymnasium |
Bécs, Ausztria |
|||||
32. DEJCSICS KONRÁD |
előkészítő látogatás Schottengymnasium |
Bécs, Ausztria |
|||||
33. CSERTÁN KÁROLY |
Erasmus+ General English Language Training |
Dublin, Írország |
|||||
deBeJu
20 tanuló 3 kísérő tanár |
németnyelvű bencés iskolák találkozója csoportos tanulói mobilitás |
Meschede, Németország |
|||||
Meschede iskolai tanulói projekt 2022 40 tanuló 3 kísérő tanár |
csoportos tanulói mobilitás |
Meschede, Németország |
|||||
4 hosszú távú tanulói mobilitás |
Schottengymnasium, Bécs |
Bécs , Ausztria |
|||||
34. DOBSZAY BALÁZS |
Mindfulness |
Galway, Írország |
|||||
35. ERDŐSSY ISTVÁN |
Tanári jóllét (Well-being): tanártámogató tréning, coaching és mentorálás a modern kihívások leküzdésére |
Rovinj, Horvátország |
|||||
36. CZAKÓ TIBORNÉ |
Deutschlehrerkurs |
Bécs , Ausztria |
|||||
|
|
|
|||||
7. |
2023 |
AKKRED. 2. év |
|
eredmény 2023.május |
|
Gamification |
Rovinj, Horvátország |
|
Making the most of new technologies, apps and social media in the classroom |
Bologna, Olaszország |
|||||
|
English Language Development for Teachers and Staff – Intermediate Level |
Rovinj, Horvátország |
|||||
|
English Language Development |
Málta |
|||||
|
English Language Development |
Málta |
|||||
|
|
|
|||||
|
Projektoktatás alkalmazása a tehetséggondozásban: természettudományok, IT, sport és művészet a tehetségazonosítás szolgálatában |
Rovinj, Horvátország |
|||||
|
Drama In Education: A Holistic Approach To Teaching With Drama Techniques |
Barcelona, Spanyolország |
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
ÖSSZESÍTÉS |
7 ÉV |
|
128 munkatársi mobilitás 64 tanulói mobilitás |
342.606 € |
33 munkatárs (valaki többször is) |
|
|